Bloggeri Autonom(i), la ClujBrandsTour

Dupa cum va povesteam deunazi, i-am insotit pe bloggerii participanti la Cluj Brands Tour, ca sa le facem calatoria confortabila si sa-si mentina entuziasmul pe parcursul traseului prin Cluj. Asa ca le-am crescut gradul de autonomie invitandu-i la volanul masinilor noastre; adica, i-am facut, cum s-ar zice, autonomi in Cluj 🙂 Si fiindca se anunta un week-end de pomina, le-am fost alaturi si fizic, prin reprezentanti care au consemnat distractia la fata locului si au filmat bloggerii in actiune – pentru posteritate 😉

Ce s-a intamplat la Cluj Brands Tour? Exact ce ne asteptam, insa mult mai bine. Am avut parte de un tur economic al Clujului, adica o serie de vizite la sediile unor marci clujene de renume, cu care avem motive sa ne mandrim. A fost palpitant, surprinzator, distractiv, ca sa ne limitam la numai trei epitete.

Sursa foto: CeMerita.ro

Am descoperit Clujul pe 4 roti (noaptea este o priveliste uluitoare de pe Dealul Feleacului, la intrarea in Cluj! Pacat ca nu e niciun loc unde se poate opri pentru a fotografia…), am cunoscut oameni joviali si deschisi, din online si din offline, iar companiile ne-au primit cu ospitalitate si povesti captivante despre inceputul, prezentul si viitorul afacerii pe care o dezvolta zilnic cu pasiune si curaj.

Fabrica Farmec - Cluj Brands Tour
Sursa foto: Farmec

Vineri, 9 septembrie, am mers in vizita la fabricile Jolidon si Farmec, apoi la sediul Vitacom Electronics, apoi in grota naturala de la Taga, unde se matureaza branzeturile Napolact, iar sambata ne-am continuat turul cu o vizita inspirationala la sediul central al Bancii Transilvania, sala

recent inaugurata a centrului de fitness Gimmy din cadrul Polus Center, o infuzie de energie si arome la Starbucks din Iulius Mall. Cluj Brands Tour s-a incheiat apoteotic cu vizita la fabrica de bere Ursus si dansul bloggerilor – trolli.

A fost un tur antrenant, care ne-a oferit tuturor inspiratie, incredere in afacerile noastre, romanesti (cum este si Autonom :D), si lectii vii, aievea, despre reusite construite prin munca de echipa. Dar mai bine sa dam cuvantul organizatorilor si bloggerilor participanti:

Pentru co-organizatoarea Alina alias Florica de la TVdece, Cluj Brands Tour a fost “cel mai frumos cadou de ziua ei”.

Nebuloasa.info“Cumva, turul asta al Clujului nu vorbeste neaparat despre branduri, ci despre oameni curajosi, care au crezut in sansa lor si care au luptat sa se mentina pe o piata extrem de competitiva, atunci cand nimeni nu le dadea nicio sansa.”

Dansul bloggerilor trolli la Ursus - Cluj
Sursa foto: Nebuloasa.info

Denisa Bargau“weekend-ul epic Cluj Brands Tour – o idee atât de mişto, încât nu-mi vine să cred că nu a avut-o nimeni până acum! Sunt unele idei/lucruri/chestii atât de faine, încât te întrebi cum ai putut trăi toată viaţa ele. Aşa am simţit eu că a fost evenimentul ăsta: un ceva pe care nu l-am putut defini, din care am “gustat” câte puţin şi pe care mi-l doream fără să ştiu ce anume să cer.”

Claudia Tocila: “oameni îndrăzneți, care au crezut în visul lor și al celor alături de care au pornit la drum. […] Când mă fac mare vreau să mă fac clujeancă, iar așa să prind direct de la ei dragostea de a munci cu sufletul, nu doar cu mintea sau cu mâinile!”

Auras Mihai: “Week-end-ul asta am fost la Cluj, la un maraton de vizitat branduri cu origini clujene, de la care m-am intors plin de admiratie si respect fata de tot ce au reusit sa faca oamenii de acolo. Am vazut povesti de succes ale unor oameni cu viziune si curaj nebun, am vazut produse romanesti premiate la nivel international, am vazut oameni care sunt atat de pasionati de munca lor incat ar putea sta ore intregi la povesti cu si despre brandul pe care-l reprezinta, am vazut bloggeri impresionati de profesionalism si profesionisti, am vazut si revazut oameni simpatici din Cluj. Au fost 2 zile pline de idei, de rasete, de suprize, de distractie.”

Sursa foto: Gaben.ro

Corina Saftescu: “Eu weekendul ăsta am prins încredere în România sau, ca să nu sune patetic, în oameni. Și mi-am promis mie că nu o să mai asociez o fabrică înființată de pe vremea comunismului cu imaginea unei clădiri plină de igrasie și șobolani. Sau succesul unei companii nou înființate cu pilele și șpaga. Ori produsele sută la sută românești cu unele de proastă calitate. Chiar dacă există încă și șobolani, și șpăgi, și pile, și produse de toată jena. Dar există și branduri de succes. Și eu propun să ne concentrăm atenția asupra lor. Pentru că merită. Și pentru că avem nevoie de modele.”

Au mai participat si consemnat de la fata locului: BryluGabi alias GabenLaurentiu OradeanulLilişorRăzvanVisUratRuxaOviTomaTudorRobinMarius Perijoc, Andrei Aronet, Andrei Coste, Daniel Rus, Dan Olteanu, Marian Hurducas, Zaineasca, Mironeasca, Robi Katai si altii.

Ii felicitam inca o data pe organizatorii TVdece, Alina si Razvan alias Florica si Zicu, si le multumim gazdelor pentru primire si bloggerilor pentru ca ne-au permis sa-i insotim si sa-i filmam (revenim cat de curand si cu materialul video). La cat mai multe evenimente de acest tip si sa ne revedem cu bine!

Semneaza:
Bloggerul Autonom 😀